Yaklaşık 1 ay kadar önce hesabım hacklendi detay@r10.net ile yazışmalar sonucu hesabı geri aldım ama hesabı ele geçiren kişi bir ticaret yapıp sözde dolandırılmış küfürleşmeler vs yazıyor buna istinaden tartıştığı kişide negatif trade vermiş.
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html
Bunun üzerine ne kadar negatif trade kaldırılsın diye yazsam da netice alamadım son çare konu açayım dedim benim mağduriyetimden kaynaklı negatif ticaretin kaldırılmasını talep ediyorum.