Arkadaşlar merhaba,
2010 yılında kredi ile araç almıştık. Harcı borcu bitti bankadan bunla ilgili belge de aldık fakat e-devlette rehinli görünüyor.
Nereye başvuracağız kalkması için yazının?
Araç rehin kaldırmasi nasıl yapılır?
3
●78
- 10-09-2021, 18:51:47rehini sadece rehin koyan kurum kaldırabilir direk bankaya başvurun eğer rehin devam ediyorsa satış yapamazsınız.ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-09-2021, 19:21:16
- 10-09-2021, 19:21:22Bizde 2013 yılında KİA aracılığıyla kredi çekerek araç almıştık. Aracı satarken rehin olduğu çıkmıştı noterde. Krediyi veren kurum İş Bankası olduğu için aracı aldığımız ilçedeki İş Bankası şubesine gittik. Bir form gibi birşey doldurdular ve araç üzerindeki rehin anında kalktı.