Bizde 2013 yılında KİA aracılığıyla kredi çekerek araç almıştık. Aracı satarken rehin olduğu çıkmıştı noterde. Krediyi veren kurum İş Bankası olduğu için aracı aldığımız ilçedeki İş Bankası şubesine gittik. Bir form gibi birşey doldurdular ve araç üzerindeki rehin anında kalktı.