• 29-08-2021, 18:01:27
    #1
    aslında konu başlığı :
    sabit bir maaşla çalışıyor iseniz ileride kendinize nerede görebilirsiniz.
    veya
    sabit bir ücret ile çalışıp ileride iş kurma fikriniz olabilir mi.
    gibi olacaktı..


    Çalışarak ileride bir yere varılmayacağına tam kanaat getirdim. Bu sebeple çalışmak değil çalıştırmak ile bir yere gelinir diye düşünüyorum.. işin sermaye vb. kısmını geçiyorum bu belki zamanla olabilir.

    ileride iş kurma fikriniz hayaliniz var mı.
  • 29-08-2021, 18:03:15
    #2
    Hocam yıllardır garsonluk freelance vs gibi işler yaparak geçindim işleri yaparken sürekli uygun fiyata yaptım sırf çevre edinmek adına şimdi Seo danışmanlık şirketim var ciddi firmalarla çalışıyorum. Emek gerçekten gerektiriyor.
  • 29-08-2021, 18:05:16
    #3
    Yani imkanı olan kendi işini yapabilse çok iyi olur. Aylık belirli bir maaş 8-5 mesaiyle pk bir yere varılmıyor
  • 29-08-2021, 18:06:07
    #4
    heaseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yıllardır garsonluk freelance vs gibi işler yaparak geçindim işleri yaparken sürekli uygun fiyata yaptım sırf çevre edinmek adına şimdi Seo danışmanlık şirketim var ciddi firmalarla çalışıyorum. Emek gerçekten gerektiriyor.
    tebrik ederim başarılarınızın devamını diliyorum helalinden bol bol kazançlarınız olsun..

    tabii işin ilk başında acemilik çekip çevre edinmek önemli.. sadece şunu merak ediyorum.. bu tür işler yaparken hayalinizde bir şirket kurmak var mıydı.. yoksa her şey kendiliğinden mi gelişti
  • 29-08-2021, 18:08:33
    #5
    Selamlar,
    Nasipse 1 Eylül'de şahıs şirketimi kuruyorum bakalım artık hayat bizim yüzümüze de gülecek mi yoksa en dibe mi batacağız bekleyip göreceğiz.
  • 29-08-2021, 18:21:11
    #6
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tebrik ederim başarılarınızın devamını diliyorum helalinden bol bol kazançlarınız olsun..

    tabii işin ilk başında acemilik çekip çevre edinmek önemli.. sadece şunu merak ediyorum.. bu tür işler yaparken hayalinizde bir şirket kurmak var mıydı.. yoksa her şey kendiliğinden mi gelişti
    Hocam yıllardır ben başkasının işinde çalışmaktan emir almakten nefret ederdim ve şirketimi kurmak isterdim. Çocukluk hayallerimde bile şirket sahibi olmak vardı.
  • 29-08-2021, 18:24:16
    #7
    Hep kendi şirketim ile freelance olarak evde çalıştım ama sıkıldım biraz. Sosyallik 0. Otel pansiyon tarzı bir yer açma yada domonis,kfc tarzı bir yer açma düşüncem var. 1 Sene içinde bunlardan birini yapmayı düşünüyorum.
  • 29-08-2021, 23:17:27
    #8
    2 sene içerisinde ABD de bazı yatırımlarım olacak ben değişken şeyleri pek sevmiyorum sabit olsun uzun vadeli gelir yeterli. Türkiyede çok büyük işte yapsak zirvede bırakmak zorunda kalıyoruz ben çorap değiştirir gibi sektör değiştirmek istemiyorum bu sebeple enflasyonu %5 altında olan ülkede bir şirket kurmak daha uzun vadede huzur ve kazanç sağlayacaktır.
  • 30-08-2021, 00:11:46
    #9
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hep kendi şirketim ile freelance olarak evde çalıştım ama sıkıldım biraz. Sosyallik 0. Otel pansiyon tarzı bir yer açma yada domonis,kfc tarzı bir yer açma düşüncem var. 1 Sene içinde bunlardan birini yapmayı düşünüyorum.
    Umarım istediğiniz gibi gerçekleşir