aslında konu başlığı :
sabit bir maaşla çalışıyor iseniz ileride kendinize nerede görebilirsiniz.
veya
sabit bir ücret ile çalışıp ileride iş kurma fikriniz olabilir mi.
gibi olacaktı..
Çalışarak ileride bir yere varılmayacağına tam kanaat getirdim. Bu sebeple çalışmak değil çalıştırmak ile bir yere gelinir diye düşünüyorum.. işin sermaye vb. kısmını geçiyorum bu belki zamanla olabilir.
ileride iş kurma fikriniz hayaliniz var mı.