• 26-08-2021, 11:50:19
    #10
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Stok durumu bittiğinde ürünü ilandan kaldırmak yerine fiyatı artırıyorlar. O ki eklenen fiyata kimse almıyor. İlandan kaldırıp google arama motorundan silineceğine ilanda bırakıp kalıcılıgını saglıyorlar
    Bu hepsiburadanın isteyeceği destekleyeceği bir şey değil. Mağaza sahibi büyük ihtimal uyarı alır stokları yoksa ürünü kaldırmak zorunda hepsiburadanın imajına zarar veriyorlar.
  • 26-08-2021, 11:52:02
    #11
    ermann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hepsiburadanın isteyeceği destekleyeceği bir şey değil. Mağaza sahibi büyük ihtimal uyarı alır stokları yoksa ürünü kaldırmak zorunda hepsiburadanın imajına zarar veriyorlar.
    Hepsi burada sıkıntı yapmıyor bu durumu. Çünkğ alt fiyat üst fiyat limini bulunmuyor satılan ürünlerde. Aynı durum trendyol içinde geçerli.
  • 26-08-2021, 11:52:10
    #12
    Hepsiburada çok kaliteli yorumuna cevap gibi bir tecrübemi yazmak istedim. Evet benim de en memnun olduğum pazaryeridir ama...

    Hepsiburada'da bir mağazadan 920 TL'ye Airpods satın almıştım. Sahte ürün geldi. Fatura yerine de faturaya benzer bir kağıt parçası koymuş.

    Burada Hepsiburada'nın suçu var. Çünkü aynı adam daha önce aynı adres ve telefon numarası ile yine sahte ürün satıyormuş. Fark edilince mağazası kapatılmış. Aynı adres ve telefon numarasıyla nasıl oluyor da yeni bir mağaza açmasına izin veriliyor?
  • 26-08-2021, 11:53:44
    #13
    Ubeydullah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlar nelere para harcayabiliyorlar :/
    🤦 .d
  • 26-08-2021, 11:55:43
    #14
    AnilSenyurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsiburada çok kaliteli yorumuna cevap gibi bir tecrübemi yazmak istedim. Evet benim de en memnun olduğum pazaryeridir ama...

    Hepsiburada'da bir mağazadan 920 TL'ye Airpods satın almıştım. Sahte ürün geldi. Fatura yerine de faturaya benzer bir kağıt parçası koymuş.

    Burada Hepsiburada'nın suçu var. Çünkü aynı adam daha önce aynı adres ve telefon numarası ile yine sahte ürün satıyormuş. Fark edilince mağazası kapatılmış. Aynı adres ve telefon numarasıyla nasıl oluyor da yeni bir mağaza açmasına izin veriliyor?
    Benim satış yaptığım yabancı bir sitede eğer mağazanız kapatılırsa aynı bilgisayardan ve internet ağından bir daha sitede mağaza açamıyorsunuz. Çok sıkı tedbirleri var.
  • 26-08-2021, 11:56:03
    #15
    ermann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hepsiburadanın isteyeceği destekleyeceği bir şey değil. Mağaza sahibi büyük ihtimal uyarı alır stokları yoksa ürünü kaldırmak zorunda hepsiburadanın imajına zarar veriyorlar.
    Hepsiburada da sizlere o şekilde 100 tane ürün iletebilirim tüm e ticaret sitelerinde bu şekilde mesela itopya da stok bitince fiyat düşüyor stokta yok yazıyor.
  • 26-08-2021, 11:58:04
    #16
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsi burada sıkıntı yapmıyor bu durumu. Çünkğ alt fiyat üst fiyat limini bulunmuyor satılan ürünlerde. Aynı durum trendyol içinde geçerli.
    Mağaza ve ürünü hepsiburadaya şikayet ettim ve takip edeceğim bakalım kaldıracak mı ürünleri. Bu bence hepsiburada için sorun teşkil eden bir durum.
  • 26-08-2021, 11:58:38
    #17
    sametkaya132 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş iyi bir satıcıya denk geldi sanırım onuda Hepsiburada sandı 😁
    Ben Hepsiburada in kendisinden laptop aldım sanırım yenilenmiş üründü . Kasanın her yeri çizik içinde ne var ne yok pek anlamıyorum ama resmen yanıyor internette dolaşırken
  • 26-08-2021, 12:19:19
    #18
    Pazaryerlerinde de aynı ürünü listeleyen bir çok mağaza olduğu için bir sıralama algoritması var. Mağazalar sırlaması iyi olan ve satış yapan ürünlerin stoklarını sıfırlamak yerine fiyatını sipariş verilmeyecek kadar fahiş hale getiriyorlar. Böylece ürünün fiyatı sıfırlanmamış oluyor ve ileride stok gelip orjinal fiyata çevrildiğinde büyük bir indirim yapılmış gibi oluyor. Burada indirimin büyüklüğü ile daha iyi sıralama elde etmeye çalışılıyor olabilir ya da stoğu sıfırlanan ilanlar sıralamadan düşüyor olabilir. O yüzden webmaster forumunda böyle bir konu açmak garip.