AnilSenyurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepsiburada çok kaliteli yorumuna cevap gibi bir tecrübemi yazmak istedim. Evet benim de en memnun olduğum pazaryeridir ama...

Hepsiburada'da bir mağazadan 920 TL'ye Airpods satın almıştım. Sahte ürün geldi. Fatura yerine de faturaya benzer bir kağıt parçası koymuş.

Burada Hepsiburada'nın suçu var. Çünkü aynı adam daha önce aynı adres ve telefon numarası ile yine sahte ürün satıyormuş. Fark edilince mağazası kapatılmış. Aynı adres ve telefon numarasıyla nasıl oluyor da yeni bir mağaza açmasına izin veriliyor?
Benim satış yaptığım yabancı bir sitede eğer mağazanız kapatılırsa aynı bilgisayardan ve internet ağından bir daha sitede mağaza açamıyorsunuz. Çok sıkı tedbirleri var.