• 25-08-2021, 09:51:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba ilk defa istanbula gelip gezeceğim ve yaşadıklarımı buraya yazıp ekleyeceğim güzel bir deneyim olucağına inanıyorum 😅

    İLK GÖZLEMİM ;
    Sabahın ilk saatlerinde buraya geldim otobüsle ve hala dışarda ortada kaldım airbnb üzerinden 4. Rezervasyon iptali yaşadım. Ve para iadeleri düşmedi galiba yer bulamadan ayırdığım param bitecek. Gözünü seveyim airbnb kullanmayı bilmeyenler kullanmasın ( Şuan Kağıthane tarafındayım buluşacağım beni gezdirecek arkadaşımı bekliyorum ama ilk işim hala kalacak yer bulmak olacak. Denizli’den gelmeme rağmen köyden ilk defa şehir görmüşüm gibi bir durumdayım. Bir yere yürüme mesafesi arabayla gitme mesafesinden daha yakın binalar o kadar büyük o kadar bina var ki sayın arkadaşlar bu ışıltılı hayatı nasıl yaşıyorsunuz merak ediyorum 😅😅
  • 25-08-2021, 09:53:15
    #2
    Hocam 18 yıldır istanbuldayım ben adam akıllı istanbulu tamamen bilmiyorum. Kolay gelsin, iyi gezmeler..
  • 25-08-2021, 09:53:41
    #3
    Cehenneme Hoşgeldin
  • 25-08-2021, 09:59:40
    #4
    akşam sahile gidiyorsunuz hocam istanbul seni yeneceğim falan filan diyorsunuz sonra simülasyon başlıyor
  • 25-08-2021, 10:02:59
    #5
    Eve dönerken istanbul'a kafa tutanların sonu
    bkz.
    basricetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    akşam sahile gidiyorsunuz hocam istanbul seni yeneceğim falan filan diyorsunuz sonra simülasyon başlıyor
    Dip Not: (Seni Şok Sevdim İstanbul diyen zengin içerir)
  • 25-08-2021, 10:18:28
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Davulun sesi uzaktan hoş hocam
  • 25-08-2021, 10:28:53
    #7
    22 senedir İstanbuldayım o kadar normal geliyorki şuan başka şehire gittiğimde burda nasıl yaşıyorlar diyorum
  • 25-08-2021, 11:09:19
    #8
    Ben başka şehre gittiğimde geri dönmek istemiyorum daha çok
    onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    22 senedir İstanbuldayım o kadar normal geliyorki şuan başka şehire gittiğimde burda nasıl yaşıyorlar diyorum
  • 25-08-2021, 11:41:40
    #9
    Hoşgeldiniz, tadına vararak gezmeye bakın. Gezmeyi ve sevmeyi bilene harikalar diyarıdır, aksi halde cehennemdir