Merhaba ilk defa istanbula gelip gezeceğim ve yaşadıklarımı buraya yazıp ekleyeceğim güzel bir deneyim olucağına inanıyorum 😅

İLK GÖZLEMİM ;
Sabahın ilk saatlerinde buraya geldim otobüsle ve hala dışarda ortada kaldım airbnb üzerinden 4. Rezervasyon iptali yaşadım. Ve para iadeleri düşmedi galiba yer bulamadan ayırdığım param bitecek. Gözünü seveyim airbnb kullanmayı bilmeyenler kullanmasın ( Şuan Kağıthane tarafındayım buluşacağım beni gezdirecek arkadaşımı bekliyorum ama ilk işim hala kalacak yer bulmak olacak. Denizli’den gelmeme rağmen köyden ilk defa şehir görmüşüm gibi bir durumdayım. Bir yere yürüme mesafesi arabayla gitme mesafesinden daha yakın binalar o kadar büyük o kadar bina var ki sayın arkadaşlar bu ışıltılı hayatı nasıl yaşıyorsunuz merak ediyorum 😅😅