• 24-08-2021, 20:01:57
    #1
    Daha geçen gün aldım bugün ilk defa giydim ayağımın haline bak.
    Aynı ayakkabıyı 2 ayağımda giyiyor ama sadece sol ayakkabı ayağımı bu hale getirdi. Kemiğim eridi resmen. Çözüm olarak ne yapabilirim? Nike'a ulaştım yanıt bekliyorum o zamana kadar geçici olarak neler yapılabilir?

    https://ibb.co/3mCX7Yy
  • 24-08-2021, 20:06:55
    #2
    Uzun çorap giy😅
  • 24-08-2021, 20:07:20
    #3
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun çorap giy😅
    Diğer ayağımda da kısa çorap vardı
  • 24-08-2021, 20:08:06
    #4
    Aynı ayakkabı başkasında sorun çıkarmıyorsa sorun ayağınızdadır.Dermıtolog veya cildiyeye gidin bence.
  • 24-08-2021, 20:08:58
    #5
    erx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı ayakkabı başkasında sorun çıkarmıyorsa sorun ayağınızdadır.Dermıtolog veya cildiyeye gidin bence.
    Hocam olur mu öyle saçma şey allah aşkına İlk defa mı ayakkabı giyiyorum.. ayrıca yaklaşık 15 yıldır aynı ayakkabıyı giyiyorum ilk defa bu sorunu yaşıyorum.
  • 24-08-2021, 20:10:37
    #6




  • 24-08-2021, 20:10:40
    #7
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam olur mu öyle saçma şey allah aşkına İlk defa mı ayakkabı giyiyorum.. ayrıca yaklaşık 15 yıldır aynı ayakkabıyı giyiyorum ilk defa bu sorunu yaşıyorum.
    Air force mid 1 var bende ilk aldığımda bende de böyleydi ipi gevşetip bir tık daha uzun çoraplar tercih edip heh bide nemlendirici kullanarak çözmüştüm.
  • 24-08-2021, 20:11:14
    #8
    Bu modeller böyle ya bana da benzeri şeyler olmuştu
  • 24-08-2021, 20:12:52
    #9
    erx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Air force mid 1 var bende ilk aldığımda bende de böyleydi ipi gevşetip bir tık daha uzun çoraplar tercih edip heh bide nemlendirici kullanarak çözmüştüm.
    1 bağcık söktüm zaten yarım numara da büyük hiç sıkmıyor aksine yürürken ayağımda çıkacak gibi bile oluyor ama çözemedim mahvetti ayağımı.