Air force mid 1 var bende ilk aldığımda bende de böyleydi ipi gevşetip bir tık daha uzun çoraplar tercih edip heh bide nemlendirici kullanarak çözmüştüm.
1 bağcık söktüm zaten yarım numara da büyük hiç sıkmıyor aksine yürürken ayağımda çıkacak gibi bile oluyor ama çözemedim mahvetti ayağımı.