2 pepsi biri boş biri yarı dolu yaşayan var mı?
15
●233
- 23-08-2021, 23:49:162 tane pepsi var elimde biri full boş biri yarı dolu ulaştım instagram dan numaramı verdim aradılar wp den istediler assagidaki kodları adres verdik saha yetkilisi gelecekmis vercem 2 tenekeyi de tutanak tutulcakmis falan dedi bakalim hayirlisi ne olcak bekliyoruz. Var mı yaşayan aynı durumu?
- 23-08-2021, 23:52:23
- 23-08-2021, 23:52:58Aynen dolum hatası zatenonlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-08-2021, 23:53:47En fazla 2 koli kutu kola verirlerOmerkale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-08-2021, 23:55:09120tl ediyor az para değilMurat72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
edit: konudaki pepsiymiş ama olsun o da bu civarlarda
- 23-08-2021, 23:55:13Hayırlısı bakalım ama e bay'de cocacola boş tenekesini 5k$ satıyorlar aklım durduMurat72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
