• 23-08-2021, 23:49:16
    #1
    2 tane pepsi var elimde biri full boş biri yarı dolu ulaştım instagram dan numaramı verdim aradılar wp den istediler assagidaki kodları adres verdik saha yetkilisi gelecekmis vercem 2 tenekeyi de tutanak tutulcakmis falan dedi bakalim hayirlisi ne olcak bekliyoruz. Var mı yaşayan aynı durumu?
  • 23-08-2021, 23:51:03
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kral bi tane pepsi için uğraşılır mı bu kadar
  • 23-08-2021, 23:51:28
    #3
    İmalat dolum hatası olmuştur. Önemsenecek bir konu değil
  • 23-08-2021, 23:52:23
    #4
    Toliver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kral bi tane pepsi için uğraşılır mı bu kadar
    Belki bi güzellik yaparlar be
  • 23-08-2021, 23:52:58
    #5
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmalat dolum hatası olmuştur. Önemsenecek bir konu değil
    Aynen dolum hatası zaten
  • 23-08-2021, 23:53:47
    #6
    Omerkale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki bi güzellik yaparlar be
    En fazla 2 koli kutu kola verirler
  • 23-08-2021, 23:55:09
    #7
    Murat72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En fazla 2 koli kutu kola verirler
    120tl ediyor az para değil
    edit: konudaki pepsiymiş ama olsun o da bu civarlarda
  • 23-08-2021, 23:55:13
    #8
    Murat72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En fazla 2 koli kutu kola verirler
    Hayırlısı bakalım ama e bay'de cocacola boş tenekesini 5k$ satıyorlar aklım durdu
  • 23-08-2021, 23:55:51
    #9
    hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    120tl ediyor az para değil
    Temiz paraymış :s