2 tane pepsi var elimde biri full boş biri yarı dolu ulaştım instagram dan numaramı verdim aradılar wp den istediler assagidaki kodları adres verdik saha yetkilisi gelecekmis vercem 2 tenekeyi de tutanak tutulcakmis falan dedi bakalim hayirlisi ne olcak bekliyoruz. Var mı yaşayan aynı durumu?