• 23-08-2021, 22:08:07
    #10
    1. maddenin başında takıldım kaldım. Her müslüman iyi insan değildir ama müslümanlık iyidir, hoşgörüdür, iyi insandır...

    Kısacası müslümanlık ile müslüman birisini ayırt etmek gerekir.
  • 23-08-2021, 22:13:03
    #11
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilim ve Ensar Vakfı’nın alakası nedir? İnsanlara tarafsızlığı önerirken yandaş medya haberleri ile konuşmaya devam ediyorsunuz. Tarikat ve din? Geçmiş dönemlerde özellikle Hz. Muhammed zamanında bilinmeyen din tarikatlarla yayılmıştır ve Kuran-ı Kerim gerçekleri topluma ulaştırılmaya gayret edilmiştir. Okumadığınız ve kökenine hakim olmadığınız kavramlarla ilgili olarak yorum yapmış olmanız ilk açıklamanızla çelişmedi mi?
    Neyi okusunlar demek ve ayrım yapmak doğru değildir. Zira doğruya ulaşmak da sürekli okumakla olur. Bahsettiğiniz yazar da okunur tam zıttı da. İnsan akıl sahibidir bu ikisi arasındaki farkı anlar, muhakeme eder ve doğru düşünceye varır. İşte o bahsettiğiniz dar bakış açısı sadece seçerek okunan kitaplarla oluşuyor.
    Hocam öncelikle, Talim terbiye kurulu ensar vakfının kontrolünde, yani okullardaki kitapların içeriklerini Ensar vakfı belirliyor.
    Din konusuna gelince din konusunda sizinle tartışmayacağım. 2 yıl medrese 4 yıl imam hatip 5 yıl ilahiyat okuyup son sınıfta terk etmiş bir bireyim.
    Diğer konuya gelince mantık dersinin müfredatta olması gerekir dediğini farklı kaynakları araştırabilcek kapasitede bir insan yetiştirmek için. Müfredatta mantık dersi gördünüz mü ? Doğruu ve yanlış bilgi ayrımına dair ders varmı ? Bu dersler olmayınca birisi çıkıp Dünnya gezegeniyle bir eczahane deposunu karşılaştırıp evrimi çürüttüm diye müfredattan evrim teorisini kaldırıp bilim yaptım diye insanlara yutturabiliyor. Çünkü mantık dersi yok.
  • 23-08-2021, 22:16:18
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle, Talim terbiye kurulu ensar vakfının kontrolünde, yani okullardaki kitapların içeriklerini Ensar vakfı belirliyor.
    Din konusuna gelince din konusunda sizinle tartışmayacağım. 2 yıl medrese 4 yıl imam hatip 5 yıl ilahiyat okuyup son sınıfta terk etmiş bir bireyim.
    Diğer konuya gelince mantık dersinin müfredatta olması gerekir dediğini farklı kaynakları araştırabilcek kapasitede bir insan yetiştirmek için. Müfredatta mantık dersi gördünüz mü ? Doğruu ve yanlış bilgi ayrımına dair ders varmı ? Bu dersler olmayınca birisi çıkıp Dünnya gezegeniyle bir eczahane deposunu karşılaştırıp evrimi çürüttüm diye müfredattan evrim teorisini kaldırıp bilim yaptım diye insanlara yutturabiliyor. Çünkü mantık dersi yok.
    “Talim Terbiye Kurulu Ensar Vakfı’nın kontrolünde” Bu cümleden sonrasını okumaya ihtiyaç bile duymadım. Konudaki önerileri uygulamaya başlayabilirsiniz. İyi akşamlar dilerim.
  • 23-08-2021, 22:20:10
    #13
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    “Talim Terbiye Kurulu Ensar Vakfı’nın kontrolünde” Bu cümleden sonrasını okumaya ihtiyaç bile duymadım. Konudaki önerileri uygulamaya başlayabilirsiniz. İyi akşamlar dilerim.
    Farklı görüşleri okumayı tavsiye edipte, böyle bir cümle kurmanız ironik olmuş. İşte bahsettiğim olay tam olarak buydu. İyi geceler dilerim.
  • 23-08-2021, 22:22:29
    #14
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siyaset yapmayın
    Siyasetin S'si bile yok hocam siz ortam yaratıyorsunuz sanki.
    • Mauser
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-08-2021, 22:54:11
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana göre her şeyin başı eğitimdir. Bu toplum eğitildiği sürece ve iyi bir eğitim verildiği sürece Türkiye çok daha iyi yerlere gelebilir.

    2) Laikliğin ne olduğu çok daha iyi anlayanlar oldu bu yarım asır süre içerisinde ve bu toplum da farkına varmıştır. ve laik ve demokratik sosyal hukuk devleti olduğunu öğrenmeliler.
    ŞERİAT gelmeli , Türkiye o zaman değişim olacaktır.
  • 23-08-2021, 22:57:55
    #16
    Burası Türkiye çok bişey beklemeyin.
  • 23-08-2021, 23:14:49
    #17
    dikmenofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ŞERİAT gelmeli , Türkiye o zaman değişim olacaktır.
    ha ha ha
  • 23-08-2021, 23:15:36
    #18
    Müslüman, Müslümanlık, İslam konularında 2 yıl bilmem ne 4 yıl bilmem ne okumuş ve zerre anlayamamış birisi için en azından yasaklı listesine eklenenmiş oldu.

    Elhamdülillah Müslümanım diyen bir kula yönelik benzetme için olsa bile "TANRI" kelimesini kullanmak aklının ucuna bile gelmezdi.