• 21-08-2021, 21:03:08
    #1
    Forumda düzenli olarak kamp yapan, blogu da olabilir kimler var? Sosyalmedya üzerinden takibe almak istiyorum.

    Kendileriyle zaman zaman belki içerik temini veya sponsorluk yapabiliriz.
  • 21-08-2021, 21:04:42
    #2
    Bir zamanlar...
    • Edgn
    Edgn bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-08-2021, 21:05:53
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir zamanlar...
    yine yaparsınız belki
  • 21-08-2021, 21:09:00
    #4
    @YolaDus; yapıyordu.
  • 21-08-2021, 22:24:10
    #5
    Ben yapıyorum ama sosyal medya kullanmıyorum
  • 21-08-2021, 22:41:57
    #6
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yapıyorum ama sosyal medya kullanmıyorum
    içerik paylaştığınız bir yer var mı?
  • 22-08-2021, 00:36:55
    #7
    Edgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    içerik paylaştığınız bir yer var mı?
    Hayır
  • 22-08-2021, 01:48:28
    #8
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır
    kamplarınıza ait özgün fotoğraflarınız varsa ücreti karşılığında değerlendirebiliriz tabii sizin böyle bir düşünceniz olursa.
  • 22-08-2021, 09:21:25
    #9
    Edgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kamplarınıza ait özgün fotoğraflarınız varsa ücreti karşılığında değerlendirebiliriz tabii sizin böyle bir düşünceniz olursa.
    Eyvallah hocam pek sevmiyorum o tarz şeyler
    Eylül ortası likya yolu yapacağım.
    Fotoğraf çekerim ama kendime doğanın keyfini yaşamak daha güzel oluyor