Edgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kamplarınıza ait özgün fotoğraflarınız varsa ücreti karşılığında değerlendirebiliriz tabii sizin böyle bir düşünceniz olursa.
Eyvallah hocam pek sevmiyorum o tarz şeyler
Eylül ortası likya yolu yapacağım.
Fotoğraf çekerim ama kendime doğanın keyfini yaşamak daha güzel oluyor