• 19-08-2021, 21:01:15
    #10
    Ortamdan ortama göre değişmeli hitap tarzı
  • 19-08-2021, 21:01:20
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Markette çalışıyorum müşterilere hocam demeye başladım ben 😁
  • 19-08-2021, 21:01:31
    #12
    boşver be hocam
  • 19-08-2021, 21:01:53
    #13
    igtr.net
    He ya herkese hocam demeye başladık 😂 r10 tatil modu şart olmuş sanki 😂
  • 19-08-2021, 21:02:00
    #14
    "Hocam" bir yaşam biçimidir. Reelde kullanmıyorum hiç ama burada benim de ağzımdan düşmüyor gerçekten.
  • 19-08-2021, 21:02:39
    #15
    Her yiğidin bir hocam diyişi vardır hocam.
    Mesela kaan henüz 16 yaşında birisi ama onunla da hocam diye konuşuruz @kaantemiz;
    • Neo
    Neo bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-08-2021, 21:05:06
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu ifade tek değil, sık ve gereksiz kullanılan çokça var: Hacım, abi, birader, gardaş, vb. Bu zihinsel egzersizlerin ve kişisel saygının azalmasından kaynaklanır. Kitap okumalı ve sanal dünyayı ölçülü kullanmalısınız.
  • 19-08-2021, 21:05:50
    #17
    Hocam, elden ne gelir 🤷*♂️
  • 19-08-2021, 21:05:57
    #18
    Hocayım istediğiniz kadar diyebilirsiniz. Yalnız ben de muhtara falan hocam diyorum o çok kötü oluyor 😅