Benim de çok dikkatimi çekiyordu ve hepsinin altına düzgün bir dil ile yanıt veriyordum sanki bir mod gibi Bunu paylaştığınız için teşekkürler bana da rahatlama gelmiş oldu artık direkt bu linki yapıştırmış olurum. Teşekkürler.
@AYJANS; hocama da ayrı bir teşekkür ediyorum, organize olmuşcasına uygun görmediğim durumlarda etiketi bıraktığım an kilidi vuruyoruz
Genellikle konuları anlık gidiyor, zamanla alışırlar. Ama bazıları cidden defalarca uyarıya rağmen yine kuralları ihlal ediyorlar. Ne kadar hızlı işlem o kadar iyidir
Genellikle konuları anlık gidiyor, zamanla alışırlar. Ama bazıları cidden defalarca uyarıya rağmen yine kuralları ihlal ediyorlar. Ne kadar hızlı işlem o kadar iyidir
şu forumda 3 tane ilgimi çeken ve yaptığı işleri takip ettiğim moderatör var. 1. sırada @Bip; hocam, ikinci sırada @Ody; hocam, üçüncü sırada da @AYJANS; hocam