GalaksiBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@AYJANS; hocama da ayrı bir teşekkür ediyorum, organize olmuşcasına uygun görmediğim durumlarda etiketi bıraktığım an kilidi vuruyoruz
Genellikle konuları anlık gidiyor, zamanla alışırlar. Ama bazıları cidden defalarca uyarıya rağmen yine kuralları ihlal ediyorlar. Ne kadar hızlı işlem o kadar iyidir