• 13-08-2021, 01:32:20
    #1
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    manavgat meslek yüksekokulunu yazdık arkadaşımla ev tutacağız eylül başında gidip nasıl bir yer manavgat emek mahallesi civarları falan teşekkürler şimdiden
  • 13-08-2021, 01:33:54
    #2
    Son yangınlardan sonra fırsatçıların kira fiyatlarını 2x yapacağından şüphemiz yok
  • 13-08-2021, 01:34:22
    #3
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    AcilCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son yangınlardan sonra fırsatçıların kira fiyatlarını 2x yapacağından şüphemiz yok
    yangın neden kirayı etkiler ki?
  • 13-08-2021, 01:35:19
    #4
    Eyup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yangın neden kirayı etkiler ki?
    Etkilemese bile artar hocam, sarı site malumdur
  • 13-08-2021, 01:35:49
    #5
    Eyup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yangın neden kirayı etkiler ki?
    evler yanıyor ve insanların kalıcak yeri olmuyor bu yüzden ev sahiplerine muhtaç kaldıkları için kiraları arttırıyorlar hocam
  • 13-08-2021, 01:37:00
    #6
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    berkayari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evler yanıyor ve insanların kalıcak yeri olmuyor bu yüzden ev sahiplerine muhtaç kaldıkları için kiraları arttırıyorlar hocam
    inanılmaazzzzzzz
  • 13-08-2021, 01:37:48
    #7
    Eyup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inanılmaazzzzzzz
    maalesef kötü bir durum işte türk haklı ne beklersin ki
  • 13-08-2021, 01:38:12
    #8
    Eyup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yangın neden kirayı etkiler ki?
    Merhaba, İzmir depreminden sonra fiyatlar direkt 2 katına çıktı.

    Fiyatların artması için sebep çok maalesef

    Bu arada Manavgat tamamen turistik bir kent. Havada ise sürekli nem vardır
  • 13-08-2021, 01:39:29
    #9
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    berkayari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maalesef kötü bir durum işte türk haklı ne beklersin ki
    eskiden türk olmaktan gurur duyup türkiyeden soğumuş bir gençtim
    türk insanları sayesinde türk olmak bir gurur kaynağı olmaktan çıktı aksine utanç duyuyorum