berkayari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evler yanıyor ve insanların kalıcak yeri olmuyor bu yüzden ev sahiplerine muhtaç kaldıkları için kiraları arttırıyorlar hocam
inanılmaazzzzzzz