Merhaba arkadaşlar neredeyse her ay şöyle güzel bir forum sitesi kurayım diyorum xenforo konusunda iyiyim tam düzene sokmam bir haftamı alır kategoriler güvenlik seo vs hepsiyle ama sonra geçiyor sürekli böyle
acaba bunu yalnızca ben mi yaşıyorum yoksa yaşayan var mı ? zamanında backlink üzerine bir forum sitem vardı 2 ayda 1k üye gelmişti kendiliğinde 500 600 konu olmuştu sağolsun hosting firması herşeyimi silmişti hevesimde gitmişti öyle
Hocam R10un potansiyelini gördükçe vazgeçiyorum çünkü R10 kadar ilgi göreceğini düşünmüyorum
hocam r10 kadar değil %1i kadar potansiyel olsa öpüp başımıza koyarız hocam ben forum kurarken reklam vs hiç koymuyorum tamamen kullanıcı odaklı oluyor çıkar edinmiyorum hiç ufak olduğu için r10 gibi olsam sunucu vs masrafları için elbette reklam işlerine girerdim
Forum zamanı geçti hocam artık sıfırdan kurulan forumlar tutmuyor. 8-10-15 yıl öncesi eline harçlık geçen forum sitesi kuruyordu hepsi çöp oldu. O zamandan ayakta kalan toplasan 3-5 tane anca vardır..