• 09-08-2021, 20:53:01
    #1
    Merhaba arkadaşlar neredeyse her ay şöyle güzel bir forum sitesi kurayım diyorum xenforo konusunda iyiyim tam düzene sokmam bir haftamı alır kategoriler güvenlik seo vs hepsiyle ama sonra geçiyor sürekli böyle
    acaba bunu yalnızca ben mi yaşıyorum yoksa yaşayan var mı ? zamanında backlink üzerine bir forum sitem vardı 2 ayda 1k üye gelmişti kendiliğinde 500 600 konu olmuştu sağolsun hosting firması herşeyimi silmişti hevesimde gitmişti öyle
  • 09-08-2021, 20:53:58
    #2
    Hocam R10’un potansiyelini gördükçe vazgeçiyorum çünkü R10 kadar ilgi göreceğini düşünmüyorum
  • 09-08-2021, 20:55:06
    #3
    Bende de sürekli blog kurma isteği var
  • 09-08-2021, 20:55:32
    #4
    bendede hep aynı istek var
  • 09-08-2021, 20:55:35
    #5
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam R10’un potansiyelini gördükçe vazgeçiyorum çünkü R10 kadar ilgi göreceğini düşünmüyorum
    hocam r10 kadar değil %1i kadar potansiyel olsa öpüp başımıza koyarız hocam ben forum kurarken reklam vs hiç koymuyorum tamamen kullanıcı odaklı oluyor çıkar edinmiyorum hiç ufak olduğu için r10 gibi olsam sunucu vs masrafları için elbette reklam işlerine girerdim
  • 09-08-2021, 20:55:38
    #6
    Aynı durum bende de vardı, tutmasa bile kurup açık bırakacağım dedim dediğimi de yaptım otomobilforum*com u kurdum, pişman da değilim.
  • 09-08-2021, 20:56:09
    #7
    Yalnız değilsin
  • 09-08-2021, 20:56:15
    #8
    Forum zamanı geçti hocam artık sıfırdan kurulan forumlar tutmuyor. 8-10-15 yıl öncesi eline harçlık geçen forum sitesi kuruyordu hepsi çöp oldu. O zamandan ayakta kalan toplasan 3-5 tane anca vardır..

    Önerim blog’a yönelin daha mantıklı
  • 09-08-2021, 20:56:32
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Çünkü o dönemi sürekli özlüyoruz