bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam R10’un potansiyelini gördükçe vazgeçiyorum çünkü R10 kadar ilgi göreceğini düşünmüyorum
hocam r10 kadar değil %1i kadar potansiyel olsa öpüp başımıza koyarız hocam ben forum kurarken reklam vs hiç koymuyorum tamamen kullanıcı odaklı oluyor çıkar edinmiyorum hiç ufak olduğu için r10 gibi olsam sunucu vs masrafları için elbette reklam işlerine girerdim