• 09-08-2021, 13:49:35
    #1
    Yıllar ne kadar çabuk geçiyor.
    Arkama baktığımda onca zaman sanki bir an gibi geliyor. Zaman bizi nasılda yanıltıyor.
    Eminim, 40 yaşıma gelsem de 90 yaşıma gelsem de yine geçmiş bir an gibi akıp gidecek.
    Elimden dökülen kum taneleri gibi, geçip giden zaman çok gitmiş olacak.

    Değerli forumdaşlarım. Geçmişe takılırsak, hayat keşke demek ile geçecek. Geleceğe takılırsak hayat kaygı ile geçecek. Siz siz olun anın tadını çıkarın.

  • 09-08-2021, 13:51:47
    #2
    doğum günün kutlu olsun. Nice senelere sağlık ve huzur içinde
  • 09-08-2021, 13:53:46
    #3
    Nice sağlıklı ve mutlu yıllarınız olsun hocam.
  • 09-08-2021, 13:54:46
    #4
    Nice mutlu senelere

    benden size gelsin


    https://youtu.be/ttli9gNSLqI
  • 09-08-2021, 13:57:06
    #5
    Doğum gününüz kutlu olsun nice mutlu senelere hocam
  • 09-08-2021, 13:57:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Doğum gününüz kutlu olsun. Nice mutlu senelere 😊
  • 09-08-2021, 13:58:10
    #7
    Doğum gününüz kutlu olsun. Nice mutlu senelere
  • 09-08-2021, 14:01:10
    #8
    Çok Haklısınız Hocam , Doğum Gününüz Kutlu Olsun Nice Mutlu Huzur Dolu Bir Yaş Geçirmeniz Dileğiyle
  • 09-08-2021, 14:17:50
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Doğum gününüz kutlu olsun hocam