Yıllar ne kadar çabuk geçiyor.
Arkama baktığımda onca zaman sanki bir an gibi geliyor. Zaman bizi nasılda yanıltıyor.
Eminim, 40 yaşıma gelsem de 90 yaşıma gelsem de yine geçmiş bir an gibi akıp gidecek.
Elimden dökülen kum taneleri gibi, geçip giden zaman çok gitmiş olacak.

Değerli forumdaşlarım. Geçmişe takılırsak, hayat keşke demek ile geçecek. Geleceğe takılırsak hayat kaygı ile geçecek. Siz siz olun anın tadını çıkarın.