• 08-08-2021, 01:02:16
    #1

    Maalesef ki battı çıktının içerisi su dolu ve düzensiz alt yapıdan bütün birinci katların ( bizde birinci kattayız ) balkonları su dolmuş durumda.
  • 08-08-2021, 01:04:00
    #2
    Tam olarak vermek istediğiniz mesajı anlamadım, biraz daha net yazsanız?
  • 08-08-2021, 01:04:36
    #3
    .best ONE 🏆
    Burası da her yağmur yağdığında doluyor, geçen halk yüzmüştü burda.
  • 08-08-2021, 01:05:26
    #4
    Kaystros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak vermek istediğiniz mesajı anlamadım, biraz daha net yazsanız?
    Vermek istediğimiz bir mesaj yok. Anlık olarak durumumu paylaşmak istedim
  • 08-08-2021, 01:05:41
    #5
    Kaystros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak vermek istediğiniz mesajı anlamadım, biraz daha net yazsanız?
    Ülke o kadar siyasetin içinde ki birazdan biri cikip a ke pe bu ülkeyi batırdı diye konuya yorum bekliyorum 😂
  • 08-08-2021, 01:05:55
    #6
    Kaystros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak vermek istediğiniz mesajı anlamadım, biraz daha net yazsanız?
    Batmış ama çıkamamış hocam.
  • 08-08-2021, 01:10:43
    #7
    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burası da her yağmur yağdığında doluyor, geçen halk yüzmüştü burda.
    Fırsatları değerlendirmek lazım.


    Geçmiş olsun ama yağmur yağıyor, sel oluyor, vs. yazsanız daha iyi anlaşılırdı, Mersin'i bilmeyen biri için ismi battı çıktı olan bir yere ait anlık resim dediğiniz zaman, gerçekten anlamadım o nedenle sordum, art niyetim yoktu. Geçmiş olsun.