Burası da her yağmur yağdığında doluyor, geçen halk yüzmüştü burda.

Fırsatları değerlendirmek lazım.
Geçmiş olsun ama yağmur yağıyor, sel oluyor, vs. yazsanız daha iyi anlaşılırdı, Mersin'i bilmeyen biri için ismi battı çıktı olan bir yere ait anlık resim dediğiniz zaman, gerçekten anlamadım o nedenle sordum, art niyetim yoktu. Geçmiş olsun.