• 08-08-2021, 00:50:37
    #1
    O kadar insan bir araya geldi, hiç mi etkinliğe dair bir şeyler yok yav Neler oldu, neler bitti, ne sorular soruldu, nasıl cevaplar alındı biraz aydınlatın bizi de merak ettik.

    Anlaşılan kimse tüm sohbeti video kaydına almamış. Buluşmaya gidenler neler sorduğunu ve aldığı cevapları konu altına yazacak olursa süper olur. Merak ettikleriniz, merak ettiklerimiz olabilir.
  • 08-08-2021, 00:51:19
    #2
    Harbi arkadaş atın atın bolca atın bir görelim neler oldu? @CGLR; gözüm fotoda aradı birini de benzettim ama emin olamadım
  • 08-08-2021, 00:53:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Şşşt bütün sırrı bozdun
  • 08-08-2021, 01:10:13
    #4
    Coşkun uzun zamandır istenen freelancer gibi ****** gibi bionluk gibi aracılık hizmetinin başlayacağını söyledi. R10 da işler özel bir freelancer aracılık sistemi ile verilebilecek. Alım yapmak isteyenler sadece telefon numarası ile kayıt olup iş verebilecek. İş yapanlar ise forum üyelikleri ile giriş yapıp iş alıp teslim edebilecek. Coşkun bu sistemde komisyon oranlarının benzer sistemlere göre daha düşük olacağını söyledi.

    Onun dışında forumdaki genel kategorilerin sorunları konuşuldu. Her zamanki gibi taban fiyat şikayetleri oldu özellikle webtasarım ve graifk tasarım alanında. Bir de moderatörlerden şikayetçi bazı arkadaşlar şikayetlerini dile getirdi. Genel olarak böyleydi.