Coşkun uzun zamandır istenen freelancer gibi ****** gibi bionluk gibi aracılık hizmetinin başlayacağını söyledi. R10 da işler özel bir freelancer aracılık sistemi ile verilebilecek. Alım yapmak isteyenler sadece telefon numarası ile kayıt olup iş verebilecek. İş yapanlar ise forum üyelikleri ile giriş yapıp iş alıp teslim edebilecek. Coşkun bu sistemde komisyon oranlarının benzer sistemlere göre daha düşük olacağını söyledi.
Onun dışında forumdaki genel kategorilerin sorunları konuşuldu. Her zamanki gibi taban fiyat şikayetleri oldu özellikle webtasarım ve graifk tasarım alanında. Bir de moderatörlerden şikayetçi bazı arkadaşlar şikayetlerini dile getirdi. Genel olarak böyleydi.