• 07-08-2021, 21:56:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    R10'nun mobil uygulaması olsaydı çok iyi olurdu. Böyle bir proje yapılacaksa gönüllü olarak katılmak isterim. Saygılar.
  • 07-08-2021, 21:57:27
    #2
    Mobile uygulama yapılmayacak diye biliyorum. Mobile'den bildirim için telegram botu geliştirildi.

    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobil uygulamaya gerek kalmadı böylece.
  • 07-08-2021, 21:58:11
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hocam Daha Yeniyim R10'da Fakat Sürekli Google'dan R10'a Gir Yoruyor. Ve Büyük Bi Platform. Uygulaması Yapılırsa Hiç Fena Olmaz bence
  • 07-08-2021, 21:58:44
    #4
    İnternet sürümü de mobil kadar hızlı o yüzden ihtiyaç yok.
  • 07-08-2021, 22:00:14
    #5
    LadesBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Daha Yeniyim R10'da Fakat Sürekli Google'dan R10'a Gir Yoruyor. Ve Büyük Bi Platform. Uygulaması Yapılırsa Hiç Fena Olmaz bence
    Size tavsiyem Telegram botunu kullanmanız, Chrome'den 1 sekme olarak acık bırakırsanız direkt açıp oradan kullanabilirsiniz.
  • 07-08-2021, 22:00:26
    #6
    Mobil uygulama çıkmayacak, bugün üzerinde konuşuldu, gerek yok aslında zaten hızlı ve kullanışlı
  • 07-08-2021, 22:01:57
    #7
    Üyeliği durduruldu
    TurtleDesing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size tavsiyem Telegram botunu kullanmanız, Chrome'den 1 sekme olarak acık bırakırsanız direkt açıp oradan kullanabilirsiniz.
    Hocam Siteden Kısayol Açabiliyorz Evet Ama , Google Olduğu İçin Yine De Kasıyor .
  • 07-08-2021, 22:06:36
    #8
    GOOGLE PARTNER AJANS ✅
    Mobil tema uygulama ile aynı neredeyse. Yeni gelen telegram bot özelliği de bunu destekliyor.
  • 07-08-2021, 22:08:15
    #9
    Telefonda chrome'dan anasayfaya kısayol ekle uygulama gibi işaret geliyor basınca direkt açılıyor