R10 Mobil Uygulaması Gönüllü Katılım
11
●284
- 07-08-2021, 21:56:26Üyeliği durdurulduR10'nun mobil uygulaması olsaydı çok iyi olurdu. Böyle bir proje yapılacaksa gönüllü olarak katılmak isterim. Saygılar.
- 07-08-2021, 21:57:27Mobile uygulama yapılmayacak diye biliyorum. Mobile'den bildirim için telegram botu geliştirildi.
tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 07-08-2021, 22:00:14Size tavsiyem Telegram botunu kullanmanız, Chrome'den 1 sekme olarak acık bırakırsanız direkt açıp oradan kullanabilirsiniz.LadesBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2021, 22:00:26Mobil uygulama çıkmayacak, bugün üzerinde konuşuldu, gerek yok aslında zaten hızlı ve kullanışlı
- 07-08-2021, 22:01:57Üyeliği durdurulduHocam Siteden Kısayol Açabiliyorz Evet Ama , Google Olduğu İçin Yine De Kasıyor .TurtleDesing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2021, 22:06:36Mobil tema uygulama ile aynı neredeyse. Yeni gelen telegram bot özelliği de bunu destekliyor.
