Konu
R10 Mobil Uygulaması Gönüllü Katılım
07-08-2021, 21:56:26
#1
edipyilmaz
Üyeliği durduruldu
R10'nun mobil uygulaması olsaydı çok iyi olurdu. Böyle bir proje yapılacaksa gönüllü olarak katılmak isterim. Saygılar.