• 07-08-2021, 13:57:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Cevabın için teşekkürler. Benim adım Alexandra Corbeille, İsveç asıllı ve Belçika'da yaşıyorum. Beni kesin ölüme mahkûm eden ciddi bir hastalığım var, bu gırtlak kanseri ve dürüst ve güvenilir bir kişiye bağışlamak istediğim toplam 135.500 avrom var. Dünyaya kırmızı yağ ithal eden bir şirketin sahibiyim ve 6 yıl önce kocamı kaybettim bu beni çok etkiledi ve bugüne kadar tekrar evlenemedim 'hui'hui hui, çocuğumuz olmadı. Bu miktarı ölümümden önce bağışlamak istiyorum ki, Fransa'da yatıştırıcıdan başka çaresi olmayan bu hastalığın yokluğundan günlerimin sayılması için. Bu bağıştan yararlanıp yararlanamayacağınızı daha sonra bilmek isterim. Eğer ilgileniyorsanız, lütfen bana bir onay verin. Ya da avukatımla görüşün. lcarotenuto2@gmail.com

    şimdide bunlar türedi ey büyük allahım ya bu kişi faceden istek attı merhaba yazdım bunu yazdı bana tanımıyor beni
  • 07-08-2021, 13:58:16
    #2
    Versin
  • 07-08-2021, 13:58:51
    #3
    bana da
  • 07-08-2021, 13:59:47
    #4
    haram bro
    Ekinsoyakk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana da
  • 07-08-2021, 14:01:16
    #5
    Buna düşen de ne bileyim

    Yine de dalgın bir zamanda başımıza her şey gelebilir. Dikkatli olmamız lazım hocam. Allah sabırlar versin
  • 07-08-2021, 14:01:21
    #6
    Kardeşim bana geçenlerde sözde Adana'da İncirlik üssünde çalışan America'lı bir asker vatandaşı sahibinden üzerinden ulaşıyor ve ekran kartını almak için 8000TL+3000TL ek fiyat ile kendisine satmamı söylüyor. Yani parayı gönder vereyim dedim, tık ses çıkmadı. Kısaca nitelikli do-landırı-cılık.
  • 07-08-2021, 14:01:23
    #7
    Böyle bir mesaj bana da gelmişti asker imiş yasal parası varmış dışarı çıkarmak istiyormuş v.s benden kimlik bilgisi v.s istedi bende güven için ilk başta 1.000 $ istedim daha cevap vermedi
  • 07-08-2021, 14:02:03
    #8
    • Reseldc
    Reseldc bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-08-2021, 14:03:12
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o para bizde olsa gene gider r10 gibi site kurma derdine düşeriz kanka