Kardeşim bana geçenlerde sözde Adana'da İncirlik üssünde çalışan America'lı bir asker vatandaşı sahibinden üzerinden ulaşıyor ve ekran kartını almak için 8000TL+3000TL ek fiyat ile kendisine satmamı söylüyor. Yani parayı gönder vereyim dedim, tık ses çıkmadı. Kısaca nitelikli do-landırı-cılık.