• 05-08-2021, 08:29:40
    #1
    Merhaba delta varyanta yakalandım 21 gün karantinadayım şuan grip gibi geçiyor biraz sırt ağrım var ilaçları içiyorum başka ne öneririsiniz. Çift aşı olmuştum ve delta varyanta yakalandım
  • 05-08-2021, 08:31:37
    #2
    JOB
    Üyeliği durduruldu
    Hocam geçmiş olsun. Doktoruna danış ama bence kan sulandırıcı ol ilaçları kullanıyorsan.
  • 05-08-2021, 08:33:05
    #3
    Geçmiş olsun acil şifalar dilerim
  • 05-08-2021, 08:33:49
    #4
    geçmiş olsun, umarım en kısada sürede düzelirsiniz. Bol bol dinlenerek bağışıklığınızı güçlü tutmaya çalışın. Birde bulaşıcılık olduğundan kendinizi en yakınınızdan bile izole ediniz.
  • 05-08-2021, 08:35:40
    #5
    Hocam hangi aşıyı olmuştun? Ben biontech oldum, 2. Aşıda sanki gerçekten hastalığa yakalanmış gibi geçirdim. Çok ağırdı benim için. Korkum var o yüzden, aşı da bu kadar ağır geçirdiysem gerçekten yakalanırsam kurtulamam sanırım.
  • 05-08-2021, 08:35:54
    #6
    Foxi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun, umarım en kısada sürede düzelirsiniz. Bol bol dinlenerek bağışıklığınızı güçlü tutmaya çalışın. Birde bulaşıcılık olduğundan kendinizi en yakınınızdan bile izole ediniz.
    Evet malesef cok hızlı bulaşici bir varyant kardeşimle yakın temasım yoktu ona bile geçmiş hocam
  • 05-08-2021, 08:36:25
    #7
    Geçmiş olsun. Hangi aşı hocam? Aşıların etkisiyle rahat atlatırsınız diye umuyorum.
  • 05-08-2021, 08:37:07
    #8
    Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Hangi aşı hocam? Aşıların etkisiyle rahat atlatırsınız diye umuyorum.
    2 doz biontech aşısı olmuştum hocam
  • 05-08-2021, 08:42:33
    #9
    Udi hindi,borax,ingiliz karbonatı kullan geçmiş olsun