Delta varyanta yakalandım önerileriniz
64
●2.442
- 05-08-2021, 08:35:40Hocam hangi aşıyı olmuştun? Ben biontech oldum, 2. Aşıda sanki gerçekten hastalığa yakalanmış gibi geçirdim. Çok ağırdı benim için. Korkum var o yüzden, aşı da bu kadar ağır geçirdiysem gerçekten yakalanırsam kurtulamam sanırım.
- 05-08-2021, 08:35:54Evet malesef cok hızlı bulaşici bir varyant kardeşimle yakın temasım yoktu ona bile geçmiş hocamFoxi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-08-2021, 08:37:072 doz biontech aşısı olmuştum hocamWebdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle