Hocam hangi aşıyı olmuştun? Ben biontech oldum, 2. Aşıda sanki gerçekten hastalığa yakalanmış gibi geçirdim. Çok ağırdı benim için. Korkum var o yüzden, aşı da bu kadar ağır geçirdiysem gerçekten yakalanırsam kurtulamam sanırım.