• 04-08-2021, 20:45:13
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sizi bilmem ama ben piştim. Saat 15:00 civarları yangın dumanını yağmur bulutu zannettim. Şu anda üstünü çıkardım ve açık havadayım. Elimde ise sallama var. Bu zamanda tek dostunuz sallama. Rabb'im bizi bu illetten kurtaracak, ihtiyacımız olduğu zaman kadar bu ateşi söndürecek yağmurlar göndersin.


  • 04-08-2021, 20:46:52
    #2
    Eskiden yelpaze vardı, şimdi her yer sallama olmuş.
  • 04-08-2021, 20:53:16
    #3
    Evet ormanlarımız cayır cayır yanıyor insanlar ve hayvanlar ölüyor. Ama bizim 5 sene önce israile verdiğimiz yangın uçakları garajda yatıyor. Bir başkası düğüne gidiyor. Allah yardımcımız olsun