Evet ormanlarımız cayır cayır yanıyor insanlar ve hayvanlar ölüyor. Ama bizim 5 sene önce israile verdiğimiz yangın uçakları garajda yatıyor. Bir başkası düğüne gidiyor. Allah yardımcımız olsun