ANLAM VEREMİYORUM! 
Merhaba,
Konunuz, size de PM ile bildirildiği üzere renkli ve kalın (bold) yazı karakterleri kullandığınız için silinmiştir.
Bknz
Konu açmadan önce Forum/Kategori kurallarını okumanızı ve buna uygun bir şekilde açmanızı öneririz.
Ayrıca yetkili arkadaşların yaptığı işlemler ''
zorbalık'' değil, forum düzenini korumak üzerinedir. Bu hususta seçeceğiniz kelimelere lütfen özen gösterelim.
Konunuzu tekrardan geri getirdim.
İlgili düzenlemeleri yapmanızı rica ederim.
İyi forumlar dileriz.