Konu
Moderatörün bu yaptığı zorbalık değil mi?
02-08-2021, 15:08:23
#2
Caxing
Yaptığınız açıkça belirtilmiş. Tamamı renkli olmayan ve sadece gerekli yerleri bold olan bir konu tekrar açabilirsiniz.