• 02-08-2021, 13:23:09
    #1
    1 aylık gold üyelik satın almıştım süresi bugün doldu.. Tarif edilemez bir boşluktayım.

    imzalarrr,özel rütbe,konu taşımaa, çok faydalıydı çok.
  • 02-08-2021, 13:24:46
    #2
    Doğum gününde 1 günlük platin üyelik vermişlerdi, devamlı yorum yapası geliyor insanın
  • 02-08-2021, 13:25:20
    #3
    Ben de dün Platin aldım tekrardan, 1 hafta premiumsuz kaldım her şey bitmiş gibiydi
  • 02-08-2021, 13:27:15
    #4
    silver vardi bende şimdi yeşil olmayınca bir tuhaf hisediyorsunuz , sizinde hep mavi gözüm alıştı bir tuhaf geldi gözüme 👍
  • 02-08-2021, 13:28:05
    #5
    hiç unutmam o gün doğum günümdü...
  • 02-08-2021, 13:33:05
    #7
    Benimde canım bi kurumsal çekmedi değil hani.
  • 02-08-2021, 13:33:26
    #8
    Wolwen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğum gününde 1 günlük platin üyelik vermişlerdi, devamlı yorum yapası geliyor insanın
    kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de dün Platin aldım tekrardan, 1 hafta premiumsuz kaldım her şey bitmiş gibiydi
    aksaraymalakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    silver vardi bende şimdi yeşil olmayınca bir tuhaf hisediyorsunuz , sizinde hep mavi gözüm alıştı bir tuhaf geldi gözüme 👍
    hashus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç unutmam o gün doğum günümdü...
    çok zor çok zor...