Wolwen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğum gününde 1 günlük platin üyelik vermişlerdi, devamlı yorum yapası geliyor insanın
kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de dün Platin aldım tekrardan, 1 hafta premiumsuz kaldım her şey bitmiş gibiydi
aksaraymalakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
silver vardi bende şimdi yeşil olmayınca bir tuhaf hisediyorsunuz , sizinde hep mavi gözüm alıştı bir tuhaf geldi gözüme 👍
hashus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiç unutmam o gün doğum günümdü...
çok zor çok zor...