Çalışan, derdi sıkıntısı olan ve sıcaktan uyuyamayanlara selam..
Çalışanlara kolay gelsin
Derdi olanlara takmayın 3 günlük dünya
Sıcaktan uyumayanlara da soğuk bir duş alın diyor iyi geceler diliyorum.
Çalış çalış çalış.. (iyi geceler demek zorunlu)
16
●235
- 02-08-2021, 04:14:19Eski profil fotoğrafınız gözümün önünden geçti..bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2021, 04:31:24Degistireyim mi hocamPeace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle