Çalışan, derdi sıkıntısı olan ve sıcaktan uyuyamayanlara selam..

Çalışanlara kolay gelsin
Derdi olanlara takmayın 3 günlük dünya
Sıcaktan uyumayanlara da soğuk bir duş alın diyor iyi geceler diliyorum.