Konu
Çalış çalış çalış.. (iyi geceler demek zorunlu)
02-08-2021, 03:52:32
#1
Felix
Çalışan, derdi sıkıntısı olan ve sıcaktan uyuyamayanlara selam..
Çalışanlara kolay gelsin
Derdi olanlara takmayın 3 günlük dünya
Sıcaktan uyumayanlara da soğuk bir duş alın diyor iyi geceler diliyorum.