Esnaf kredisi hakkında ne düşünüyorsunuz? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Esnaf kredisi hakkında ne düşünüyorsunuz?
9
●
264
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Esnaf kredisi hakkında ne düşünüyorsunuz?
1
2
01-08-2021, 19:33:00
#10
ENVER
BiELOF adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Esnaf kredisi denildiğinde
Esnaf odası kredilerinin Halkbank gibi devlet bankaların desteği diye bu yorumu yapmıştım. Bu şekilde biliyorum.
halk bankası kanalı ile verilir para. kredi aşamalarını yürütür banka. para halkbankın değildir.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler