• 31-07-2021, 23:32:41
    #1
    edit: bitti.
  • 31-07-2021, 23:33:53
    #2
    Bilgisayarda değilim gelemiyorum tüh
  • 31-07-2021, 23:44:08
    #3
    Jubilemi yaptım
  • 31-07-2021, 23:44:45
    #4
    Geliyorunmm
    hacı sifre koysaydın keske dolmus
  • 31-07-2021, 23:53:09
    #5
    İzliyorum hocam
  • 01-08-2021, 00:05:25
    #6
    lawrus57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayarda değilim gelemiyorum tüh
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Jubilemi yaptım
    hzaytre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geliyorunmm
    hacı sifre koysaydın keske dolmus
    Dogukann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzliyorum hocam
    sarıyoo
  • 01-08-2021, 00:19:05
    #7
    çok lag oldu çıktım ama iyiydi . yine oynayalım ama v3 turnuva takımı yapalım daha zevkli olur
  • 01-08-2021, 00:20:02
    #8
    ahmettalha61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok lag oldu çıktım ama iyiydi . yine oynayalım ama v3 turnuva takımı yapalım daha zevkli olur
    Bunu organize edip ödüllü yapmak lazım. Çok sarar.
    benim takımım hazır @Yumak; @GuarDofErun; @FurkanT;
  • 01-08-2021, 00:21:21
    #9
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu organize edip ödüllü yapmak lazım. Çok sarar.
    benim takımım hazır @Yumak; @GuarDofErun; @FurkanT;
    sorun yok hocam . eli klavye tutabilen herkesle takım olurum ben