ahmettalha61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok lag oldu çıktım ama iyiydi . yine oynayalım ama v3 turnuva takımı yapalım daha zevkli olur
Bunu organize edip ödüllü yapmak lazım. Çok sarar.
benim takımım hazır @Yumak; @GuarDofErun; @FurkanT;