Konu
Haxball'da Kendine Güvenen Var Mı? | Ödüllü
01-08-2021, 00:20:02
#8
ademakcan
ahmettalha61 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çok lag oldu çıktım ama iyiydi . yine oynayalım ama v3 turnuva takımı yapalım daha zevkli olur
Bunu organize edip ödüllü yapmak lazım. Çok sarar.
benim takımım hazır
@
Yumak
;
@
GuarDofErun
;
@
FurkanT
;