ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu organize edip ödüllü yapmak lazım. Çok sarar.
benim takımım hazır @Yumak; @GuarDofErun; @FurkanT;
sorun yok hocam . eli klavye tutabilen herkesle takım olurum ben