• 30-07-2021, 16:45:47
    #1
    " İBB ve iştiraklerimiz adına yangın bölgelerine 1 milyon 85 bin fidan dikeceğiz. Hiçbir şeyin, tüm yaşayan canlılarıyla yok olan ormanları birden geri getirmeyeceğini biliyoruz ancak hızlıca dikeceğimiz fidanlar doğanın canlanmasına katkı sağlayacaktır. "
    Kaynak:


    https://twitter.com/ekrem_imamoglu/s...654839299?s=20
  • 30-07-2021, 16:47:25
    #2
    Çok çok çok güzel. Adam solcu da olsa oraya otel dikecekler saçmalığına kapılmayıp fidan dikiyor. Mansurda buda çok güzel yaptı.
  • 30-07-2021, 16:54:55
    #3
    Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok çok çok güzel. Adam solcu da olsa oraya otel dikecekler saçmalığına kapılmayıp fidan dikiyor. Mansurda buda çok güzel yaptı.
    Bu kadar can giderken otel dikecek diyen saçmadır zaten. Helal olsun. Beklenen hareket.
  • 30-07-2021, 16:56:24
    #4
    Yani diyor ki biz direneceğiz.
  • 30-07-2021, 16:56:39
    #5
    aferim, lafta kalmaz umarim.
  • 30-07-2021, 16:57:03
    #6
    Faaliyetleri güzel Ekrem ve Mansur başkanın.
  • 30-07-2021, 17:56:13
    #7
    İstanbul a yapılan zamlarla bu para bir günde çıkar zaten..
  • 30-07-2021, 20:45:04
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hangi zamlar hocam ulaşım ve su zamları mı ? sadece ibb mi zam yapıyor ? mesela elektirik doğalgaz için aynı tepkiyi veriyor musun ? yada diğer bütün gıda ve tüm yaptığın harcamalar için... biraz düşünsen bunun sorumlusunun hükümet yani ülkeyi yöneten iktidarın olduğunu anlayacaksın ama ya düşünme yetini kaybetmişsin yada işine öyle geliyor ..fakat her iki seçenekte de sona geldiniz yakında yolcu yolunda gerek
    CtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul a yapılan zamlarla bu para bir günde çıkar zaten..
  • 30-07-2021, 21:42:38
    #9
    HuseyinUlucay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi zamlar hocam ulaşım ve su zamları mı ? sadece ibb mi zam yapıyor ? mesela elektirik doğalgaz için aynı tepkiyi veriyor musun ? yada diğer bütün gıda ve tüm yaptığın harcamalar için... biraz düşünsen bunun sorumlusunun hükümet yani ülkeyi yöneten iktidarın olduğunu anlayacaksın ama ya düşünme yetini kaybetmişsin yada işine öyle geliyor ..fakat her iki seçenekte de sona geldiniz yakında yolcu yolunda gerek
    Hemen bir taraf yakıştırması yapmışsın, evet zam yapan tüm kurumlar için aynı yorumum geçerli. Ayrıca bir kez bile oy vermedim. Bu tarz konuları konuşmam ama bunları anla diye açık açık yazıyorum. Siyaset üstü bir yorum yaptım ama kapasite işte. Suç sende değil, bende. Özür dilerim...