hangi zamlar hocam ulaşım ve su zamları mı ? sadece ibb mi zam yapıyor ? mesela elektirik doğalgaz için aynı tepkiyi veriyor musun ? yada diğer bütün gıda ve tüm yaptığın harcamalar için... biraz düşünsen bunun sorumlusunun hükümet yani ülkeyi yöneten iktidarın olduğunu anlayacaksın ama ya düşünme yetini kaybetmişsin yada işine öyle geliyor ..fakat her iki seçenekte de sona geldiniz yakında yolcu yolunda gerek
Hemen bir taraf yakıştırması yapmışsın, evet zam yapan tüm kurumlar için aynı yorumum geçerli. Ayrıca bir kez bile oy vermedim. Bu tarz konuları konuşmam ama bunları anla diye açık açık yazıyorum. Siyaset üstü bir yorum yaptım ama kapasite işte. Suç sende değil, bende. Özür dilerim...