• 27-07-2021, 09:05:38
    #19
    Çok geçmiş olsun hocam eğer çay kahve için ocağı çok kullanıyorsanız yatmadan önce emin olsanız dahi kontrol etmenizi öneririm
  • 27-07-2021, 09:06:39
    #20
    geçmiş olsun hocam
  • 27-07-2021, 09:11:36
    #21
    Geçmiş olsun. Mikrodalga fırın oldukça tehlikeli. Ben hiçbir zaman başından ayrılmıyorum. Zaten çoğu zaman 3-5 dakikalık bir kullanım yeterli oluyor. Bu yüzden başında telefon vs. vakit geçiriyorum.
  • 27-07-2021, 10:14:37
    #22
    Bende de size tavsiye, mısır patlattıktan sonra tencere soğuyana kadar içine su dökmeyin sen beni o an görsen gülmekten ölürdün herhalde. Geçmiş olsun hocam.